tiistai 20. huhtikuuta 2010

Olen kiitollinen..........

............ että

-olen terve (vain verenpainetautilääkitys)
-minulla on näkö että voin nähdä rakkaimmat, nähdä luonnon kauneuden, kevään ja kesän....
-minulla on kuulo että voin kuulla rakkaimpieni äänet
-minulla on suu että voin sanoa rakastavani noita minulle niin tärkeitä

Olen kiitollinen että

-minulla on kädet että voin pitää hyvänä, ottaa syliin, silitellä.........
-minulla on jalat että voin kävellä toista puoliskoani puolitiehen vastaan
-saan tuntea rakkaani käden kädessäni

Olen kiitollinen että

-minulla on 6 tervettä lasta
-saan herätä laittamaan nuo rakkaat joka päivä uuteen päivään
-saan pestä heidän pyykkinsä ja siivota sotkut
-minulla on pienet rakkaat tahmatassuni tekemässä jälkiä, elämänjälkiä, kotiimme :o)

Olen kiitollinen että

-saan rakastaa ja saada rakkautta
-minulla on puhtaita vaatteita, katto pään päällä

Olen kiitollinen että

-en ole täydellinen, minulla on varaa kasvaa, kehittyä
-minulla on lupa tehdä virheitä
-pyytää anteeksi ja saada anteeksi

Kiitos JARNA !

Nappasin haasteen blogistasi. Elikkäs jokainen voi tykönään miettiä oman kiitollisuusluettelonsa. Yleensä ja melkoisen useinhan me nähdään vain niitä ikäviä asioita eikä huomata miten paljosta ois aihetta kiittää.

Liian usein vain käy niin että sitten vasta huomaa mitä on ollut kun sen menettää. Näin on itsellenikin käynyt liian usein. Murehdin liikaa huomista, eilistäkin, enkä osaa elää tässä hetkessä. Jätän huomaamatta tämän hetken elämällä menneessä tai tulevassa, joten tärkein mistä haluan olla kiitollinen on tämä hetki !

Olen kiitollinen tästä ainutlaatuisesta hetkestä, juuri tästä minuutista, tunnista, päivästä.... Eilinen on mennyttä eikä huomista vielä ole. Olen kiitollinen että saan opetella elämää juuri omana itsenäni.

3 kommenttia:

S kirjoitti...

Ihanasti kirjoitettu...Ihanasti!

Lempikohtani on:
"Olen kiitollinen että
-en ole täydellinen, minulla on varaa kasvaa, kehittyä
-minulla on lupa tehdä virheitä
-pyytää anteeksi ja saada anteeksi"

Kotiäiti kirjoitti...

Ihanan positiivinen postaus! :)

Ouss kirjoitti...

Kaunis teksti ja hieno aihe mistä kirjoittaa! :)