perjantai 23. lokakuuta 2009

70-luvun haaste - minä pienenä retroissa

Noh pakko oli käydä kaivelee äidin albumeja. Sieltä löytyikin aika aarteita, noin kuvina. Tässä teille parhaat palat :


Minä vanhempien makuuhuoneessa. Sänky on sama kuin meillä nyt itsellä käytössä ja yöpöydät muuten kanssa ! Sängyssä on "ihanat" punaiset keinonahkapäädyt ja huomatkaa maalin väri. 2 seinää oli violetit ja 2 vaaleanpunaiset :o)


Tää oli pakko ottaa kun taustalla näkyy meidän tuolloinen omakotitalo. Kunnon 70-luvun tyyliä tasakattoineen. Mekko sama kuin eka kuvassa ja tallella minulla edelleen.



Minä ekana jouluna. Huomatkaa retrot kalusteet !


Tjaah, kaikki mekot tähän asti taitaapi olla TSI-tuotantoa. Tään nahkatuolin oisin halunnu meille, mut sisko vei sen ja enää sitä ei ole :o(


Taas TSI-mekko xD Tää muistaakseni on siskoni tekemä. Olen selvästi iltatähti : sisarukset ovat minua huomattavasti vanhempia ja sain heiltä mm. ensikengät :o)


Sohva oli ihana !!! Tuon samaisen taulun alla otin näitä kuvia nyt iltasella vahempieni luona :o) Seinän väri..... retro.


Tääki mekko on TSI ja löytyy meiltä edelleen. Onks miula kumpparit jalassa ?


Ennen ei arasteltu yhdistellä hmmm...... erilaisiakin kuoseja ja värejä. Pallot ja skottiruudut ovat ihan kivasti sovussa xD

Kuvat eivät ole parhaimpia mahdollisia syystä että olen käsi kuvaamisessa... Kuitenkin niistä välittynee se oleellinen.

6 kommenttia:

n i n n u kirjoitti...

Nostalgisia kuvia !

Mia kirjoitti...

Ihania! :D

Kotiäiti kirjoitti...

Itse olen vasta 80-luvulla syntynyt, mutta samantyylisiä kuvia olen vanhempien sisarusteni lapsuusajoilta löytänyt. :) Tosiaan on yhdistetty kaikenlaista kuviota ja väriä keskenään. :D

Helmi kirjoitti...

Ihania kuvia!:)

S kirjoitti...

Hauskoja!

tyttötiimi kirjoitti...

Hauskat kuvat. Ja nuo hameet oli sitten lyhkäsiä.... tarhakuvassa itselläni on mielestäni pelkkä tunika päällä kun sukkahousujen haarakiila näkyy. Voi jessus, niinkuin itse hame taikka housut olis unohtunut kotiin lähdössä.